[linux] urpmi a apt-get

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Středa Prosinec 11 23:02:11 CET 2002

Hi,

ja pouzivam na redhate nieco co sa vola autoupdate.

Nastavis mu mirror ftp.redhat.com a potom pomocou
jedneho programu stiahnes updaty a inym ich zase
nainstalujes.

Mozno to nebude fungovat v Mindraku, ale je to
napisane v Perle, mozno ti to pomoze.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk