[linux] Compaq Armada m700 + Lucent Winmodem

Misu misu na ns.ipg.sk
Pátek Prosinec 13 00:33:40 CET 2002

Podarilo sa to niekomu spojazdnit?

Mam tu asi 3 rozne ovladace modem sice na AT prikazy odpoveda, teda aspon
minicom sa tak tvari... Ale zial spojenie mi nikdy nenaviaze, s tym ze to
padne na NO DIALTONE... NEviem, ci treba nastavit nieco specialne pre
Cesku republiku, ale celkom rad by som to spojazdnil...

Dik...
--
                                                  .  .