Pine vs. Mutt (WAS: Pine v MDK (WAS: [linux] Mandrake 9))

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Prosinec 13 02:24:35 CET 2002

> nakodit si patch? Co je problematicke na opatchovani si muttu?

Nemam s tym v zasade ziadny problem, ale:

1. Nechem svoj patch upravovat pri kazdej novej verzii Mutt a tych veru
   vychadza vela (btw. tak to ma byt, release soon, release often).
2. Nechce sa mi verit, ze e-mailovy klient ako je Mutt toto nema.
3. Nechce sa mi verit, ze ludia pouzivajuci Mutt tuto funkciu nepotrebuju.

Tak ci onak, pokial budu vianocne chvile dlhe, pozriem sa na tento problem
blizsie. Pokial vsak moj patch akceptovat nebudu, myslim, ze nema vyznam ho
ani robit. A kym toto v Muttovi nebude, ostava mi len Pine. Iked to cislo
potencialne nebezpecnych funkcii, ktore tu odznelo je naozaj dost hrozne.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk