[linux] Mandrake 9.0 - problem pri instalacii

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Prosinec 13 02:16:36 CET 2002

> Zacne sa bootovanie z CD, nabehne standardna graficka obrazovka vitajuca
> ma v instalacii, kde potvrdim ENTER-om, ze chcem spustit instalaciu.
> Prebehnu nejake hlasky na konzole a prv, nez prejde do "second stage
> install" mi este v textovom mode vyhodi hlasku: received signal 11.
> Abnormal termination error. Potom umouting nejakych systemov, ako proc,
> tmp atd a oznami, ze mozem pocitac bezpecne vypnut.

Vacsinu neposlusnych Linuxov, ktore mi doteraz nesli nainstalovat som
poriesil cez instalaciu v textovom mode. Pri zaciatku bootovania v LILO
napis "linux text". Sanca, ze to pomoze nie je velka, ale za pokos to IMHO
stoji.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk