[linux] Komercia - Informacny system pre obchodnu firmu

Milan Tóth toth na host.sk
Pátek Prosinec 13 07:53:29 CET 2002

neviem ci toto je to na co presne myslis ale skus: tucniak.sf.net,
www.tucniak.sk, www.koli.sk

-> Uvazujem vo firme nad vyvojom niektorych komponent informacneho systemu.
-> Hlavne mi ide o moduly umoznujuce predaj tovaru, teda fakturacia, skladova
-> evidencia, objednavky a predajne statistiky.
->
-> Podmienkou je pouzitie otvoreneho softwaru, databaza pravdepodobne
-> PostgreSQL alebo podobna, host-based spracovanie, frontend v znakovom
-> rezime, Linux na serveroch aj klientoch.
->
-> Vyvoj (analyza a programovanie) by mal byt plateny podla dohody - napriklad
-> formou dohody o vykonani prace a podobne. Produkt predpokladam predbezne pod
-> GPL. Je mozne/ziaduce pokracovat v uz zacatom projekte tohto typu. Akcent je
-> v tomto stadiu _jednoznacne_ na obchodnych moduloch, nie na uctovnictve!
->
-> V pripade uspesneho vyvoja zarucujem pouzitie v minimalne jednej obchodnej
-> firme a moznost dalsieho rozvoja a rozsirovania softu.
->
-> Hladam ludi - programatorov, studentov, ktori su ochotni a maju schopnosti a
-> cas na takyto projekt. Podmienkou z mojej strany je pouzitelnost softwaru a
-> jeho ostre nasadenie do 1.1.2004.
->
-> Pripomienky a diskusiu prosim do konfery, ponuky na mail mcabarka na arka.sk
->
-> Prijemny den.
-> Ing. Miroslav Cabarka
->