[linux] Compaq Armada m700 + Lucent Winmodem

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pátek Prosinec 13 09:25:21 CET 2002

Ahoj,

On Friday 13 December 2002 00:33, Misu wrote:
> Podarilo sa to niekomu spojazdnit?
>
> Mam tu asi 3 rozne ovladace modem sice na AT prikazy odpoveda, teda aspon
> minicom sa tak tvari... Ale zial spojenie mi nikdy nenaviaze, s tym ze to
> padne na NO DIALTONE... NEviem, ci treba nastavit nieco specialne pre
> Cesku republiku, ale celkom rad by som to spojazdnil...

Neviem aky mas konkretne Lucent chipset, ja som pre tyzdnom rozbehaval D-Com
56k PCI internal s Lucent Agere DSP chipom. Mal som tiez problem s NO
DIALTONE na jednom stroji (hoci modem odpovedal na AT prikazy, ale to bolo
vsetko). Napokon pomohlo, ze som prehodil modem do ineho PCI slotu a potom uz
behal bez problemov (mozno bolo nieco zle nastavene BIOSE pre povodny PCI
slot...)
Na inom stroji ten isty modem behal hned na prvy krat a pouzivam ho pod
Linuxom (mdk9.0) zatial k uplnej spokojnosti (mam ho vsak kratko, ale zatial
bol stabilny a rychly).

Lucenty pracuju pod linuxom s ovladacom ltmodem ovladacom
http://www.heby.de/ltmodem.

V baliku ltmodem je utilitka scanmodem, ktora zisti info o modeme a poradi, ci
je podporovany.

Na tejto adrese je popisane ako riesit poinstalacne problemy  (aj s NO
DIALTONE)

http://phep2.technion.ac.il/goldberg/post-install.html

Vela stastia ;-)

S pozdravom