[linux] Compaq Armada m700 + Lucent Winmodem

Misu misu na ns.ipg.sk
Pátek Prosinec 13 09:56:27 CET 2002

On Fri, 13 Dec 2002, Frantisek Repkovsky wrote:

> Ahoj,

> Este jedna vec... (je to aj v tom post-install manuali)
>
> setserial -agv /dev/modem a cat /proc/interrupts musia vypisovat rozne IRQ. Je
> pravda, ze ked som mal problem s NO DIALTONE, tak som mal v obidvoch vypisoch
> rovnake IRQ. Ked som to rozbehal, bolo uz rozne...
>
> PS - Zlate externe seriove modemy, zapojis a ides... :-))

Mi hovor :) Ale nosit to s notebookom v ktorom uz mam jeden integorvany je
hovadina...

Ale k veci...
Modem ide na IRQ 11 obe veci sa v tom zhodnu a zhodne sa v tom aj ovladac
:) To IRQ je sharovane so vsetkym ostatnym onboard hardwarom, takze na nom
ide aj sietovka aj zvukovka... proste vsetko...

--
                                                  .  .