[linux] Compaq Armada m700 + Lucent Winmodem

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Pátek Prosinec 13 11:30:24 CET 2002

> odpoveda, teda aspon
> nenaviaze, s tym ze to
> specialne pre

> necakal na

> Priznavam, ze som v oblasti modemov totalna lama... Neviem
> ako nastavit
> aby modem necakal na dial tone, takze som to neskusal, mam to
> na normalnej
> linke... ustredna tam ni je..

To aby modem necakal na DIALTONE sa modemu povie cez AT prikaz ATX3, ktory
treba zadat do inicializacneho retazca. Ak si nastavoval ppp cez pppconfig,
mas v /etc/chatscripts/meno_spojenia ATZ, zmen to na ATX3 a uz necakas na
DIALTONE.