[linux] Nastavenie Posftix-u v mandrake 9

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Neděle Prosinec 15 10:13:56 CET 2002

> co treba nastavit v postfixe aby posta nechodila priamo z linuxovskeho
> kompu, ale cez SMTP poskytovatela internetu.

relay_host = relay.example.com

> A ako nastavit stahovanie celej posty z mailovej schranky poskytovatela
> (mailova domena) (cez POP3) na linuxovsky komp (v urcitych intervaloch
> napr. 10 minut)? (cez postfix? alebo fetchmail??)

Toto je zalezitost fetchmailu. Ten to co stiahne moze (ale nemusi)
predat lokalnemu MTA (Postfix) a ten nasledne lokalnemu MDA (procmail). Ja
to takto mam doma na dial-up.

Vystup z `man fetchmail` je celkom pouzitelny. Da sa to podla neho
nastavit. Poslal by som aj nejake vzorove konfiguraky, ale nechce sa mi z
nich vyberat hesla. :-)

> Ten (nas) linuxovsky komp ma iba lokalnu iP adresu 192.168.1.x (preto
> nam nemoze posta chodit priamo).

Portforwarding to riesi.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE