[linux] instalacia Netscape 7

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Neděle Prosinec 15 22:26:35 CET 2002

Prosim vas, vie mi niekto poradit?
Instaloval som netscape 7
z netscape.com som si stiahol instalator (asi 100kb)
tam som odklikal instalaciu do /usr/local/netscape
a stiahlo sa nejake xpi subory
Potom instalator skoncil. Ani nevypisal finished, ani error

Teraz neviem, co mam s tym robit. Dufam ze som netahal cez pomalu analogovu
linku 15MB nadarmo.
Co su to vlastne tie xpi subory?
J. Zark

Vypis z konzoly z ktorej som to instaloval:

[root na localhost netscape-installer]# ./netscape-installer-bin
./netscape-installer-bin: relocation error: /tmp/xpi7UksN3/bin/libxpistub.so:
undefined symbol: NS_NewNativeLocalFile
[root na localhost netscape-installer]# whoami
root
[root na localhost netscape-installer]# cd xpi/
[root na localhost xpi]# ls
AIM.xpi      custom.end    deflenus.xpi  langenus.xpi  psm.xpi    xpcom.xpi
browser.xpi  custom.start  flash.xpi     mail.xpi      regus.xpi
[root na localhost xpi]#