[linux] instalacia Netscape 7

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Pondělí Prosinec 16 08:20:02 CET 2002

Toto skor vyzera, ze ti zasa chyba nejaka kniznica . Ale akoze by
som si z toho velku hlavu nerobil - ja som si sitahol tiez NETSCAPE 7 a ak
nechces prist o nervi, tak sa ho uz ani nepokusaj spustat. Sak to kazdu
chvilku pada a ked to padne ostane v pozadi jeden proces, ktory zoziera
96% procaku a musim ho furt killovat. Mozno, ze stranka vyzera lepsie, ako
pod NEv.4, ale za to padanie (neustale) mi to nestoji. Stiahni si radsej
mozillu !!

J.

On Sun, 15 Dec 2002, Johanka Z Arku wrote:

> Prosim vas, vie mi niekto poradit?
> Instaloval som netscape 7
> z netscape.com som si stiahol instalator (asi 100kb)
> tam som odklikal instalaciu do /usr/local/netscape
> a stiahlo sa nejake xpi subory
> Potom instalator skoncil. Ani nevypisal finished, ani error
>
> Teraz neviem, co mam s tym robit. Dufam ze som netahal cez pomalu analogovu
> linku 15MB nadarmo.
> Co su to vlastne tie xpi subory?
> J. Zark
>
> Vypis z konzoly z ktorej som to instaloval:
>
> [root na localhost netscape-installer]# ./netscape-installer-bin
> [...]

!! POZOR !!
Skor, ako mi poslete prilohu s MS OFFICE (doc,xls,ppt,acs a dalsie),
precitajte si prosim stranku:
	http://fyzika.utc.sk/~remenec/priloha.html
Dakujem.

REMENEC Juraj			miestnost: NB322
Elektrotechnicka fakulta	tel/klapka:041-513/2366
Katedra Fyziky			mobil:0903 885 170
Velky Diel 026			ICQ: 174246364
Zilina				remenec na fyzika.utc.sk

	Nikto nebude nikdy potrebovat viac, nez 640 kB RAM,
				Bill Gates, 1981

	Windows 95 potrebuje minimalne 8 MB RAM,
				Bill Gates, 1996

	Nikto nebude nikdy potrebovat WINDOWS 95,
				logicky zaver