[linux] postfix smtp a urezanie mailu

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Pondělí Prosinec 16 10:48:01 CET 2002

On Sunday 15 December 2002 23:55, you wrote:
> ahojte
>
> vsimol som si, ze mi moj postfix ureze mail prichadzajuci cez smtp na
> mieste kde sa nachadza <CR><LF>.<CR><LF>
Je to podla RFC821 sekcia DATA sa ukoncuje v SMTP protokole samotnou bodkou
na riadku
> To by bolo pochopitelne, lebo je to koniec data smtp commandu. Skusal
> som to na niektorych dalsich strojoch, co maju qmail a aj postfix ale
> tam to nerobi..
Malo by , ako si to skusal ?

> Neexistuje na toto nejaky workaround ? alebo nejake
> nastavenie ? zatial som totiz nic nenasiel.
> Btw. distro je mdk8.2
Zrejme problem bude v klientovi ktory by v pripade ze v texte mailu najde
samotnu bodku na riadku mal pridat za nu dalsiu.
SMTP server checkuje riadky a ak sa za bodkou nachaza nejaky iny znak ako
<CR> bodku zmaze.
to je popisane v uz spomenutom RFC sekcia 4.5.2
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com