[linux] certifikaty

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Prosinec 17 17:58:56 CET 2002

ono to odislo nedopatrenim ;)

On Tue, 2002-12-17 at 15:18, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
> no, ja par solarisov adminujem, takze nieco o tom viem :).

good for you

> nfs na solarise na inteli je dost onicom (oproti comukolvek inemu ako
> solarisu -- teda bsdcku alebo linuxu :(.

hej?
ja mam opacne skusenosti
problem je len ze potrebujes nieco ako -o rsize=32768,wsize=32768 inak
to je naprd.

> pripadne skus zoularis projektu netbsd....

bud som si narobil package alebo stiahol, ale vzdy ta instalacia
trvaaaaaa
random device je az teraz v devine

> no, ale k pointe -- ja som nehovoril, ze to, ze mas certifikat na
> solaris znamena, ze vies linux. Kazdopadne sun je znama firma a clovek,
> ktory ma certifikat na solaris dostane imho s vacsou pravdepodobnostou
> linuxovy job, ako clovek, ktory ma napriklad LPI certifikaciu. Lebo LPI
> jednoducho nikto nepozna.

pravda pravda

> A o tychto rozdieloch vies ty, ja a ludia, co s tym robia,
> personalistovi, co ta bude prijimat to nemusi nic hovorit...

> RHCE sa mi nejako nepozdava....

na slovenske pomery je trosku tazsi na stravenie
ale od prahy dalej funguje ;)

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com