[linux] LILO a EZ-DRIVE

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Prosinec 17 19:15:34 CET 2002

On Tue, Dec 17, 2002 at 06:21:31PM +0100, Peter Fodrek wrote:
> Vazeny kolegovia!
> Skusal som instalovat RED-HAT 5.1 na  20GB disk v system  s podporou diskov
> len do 8GB...
> Bez EZ-DRVE to neslo ale ani s nim..
> Neviete mi poradit ako na tento problem...

Skus si vytvorit malu (t.j. mensiu ako 8 GB :-) /boot particiu na zaciatku
disku a malo by to ist.

Staci, ked BIOS dokaze spustit LILO, moze si pri tom kludne mysliet, ze mas
hoci aj 20 MB disk :-). LILO natiahne jadro a jadro by uz s velkym diskom
malo vediet pracovat ("by malo", pretoze RH 5.1 je cca 5 rokov stary system
a uz si ani najstarsi pamatnici nepamataju, ze co vsetko vedelo v tom
case jadro :-)).

BTW, RH 5.1 je nepodporovany system a uz sa prenho nerobia updaty, takze
jeho pouzivanie na serioznu pracu moze byt takmer hazardom.
http://www.redhat.com/apps/support/errata/

> Este skusim odinstalovat EZ-BIOS a nainstalovat Linux na disk... Ale tam som
> uz bol a neslo to...
>

> Nasiel som jediny navod na to ako s tym vybabrat.., hoci Win tam nemam...

> then
> disk.
> Linux.
> bad
> simply
> boot

Toto:

> Len toto neviem urobit:

sa robi napr. pomocou programu fdisk alebo parted.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |