[linux] LILO a EZ-DRIVE

Středa Prosinec 18 10:47:00 CET 2002

-> > -> > > Neviete mi poradit ako na tento problem...
-> >
-> > a co je vlastne problem? ked je disk nastaveny ako 8GB nejde ti do neho
-> > zapisat lilo?
->
-> do MBR nezapise lilo, ale disk je nasteveny na AUTODETEKCIU

??? co ma lilo s autodetekciou ?
a co hlasi autodetekcia - aky velky disk?

-> Wav, asi zvladne len do 512MB(hoci sa divim, lebo maja 486 zvladla 8GB a
-> toto je P5 MMX), lebo ak som dal prvu particiu 100MB tak sa lilo nacital,
-> akurat mal chybne skompilovane jadro... Ale to viem vyriesit...

lilo sa nacita vzdy ked ho zapises tam, skade ho BIOS precita. Lenze lilo je
bud v MBR (odporucam) alebo v boot recorde particie (v tom pripade musi byt
v MBR nieco co ho natiahne, preto neodporucam).

-> > nie, zapis lilo do MBR a mas to. Kam ho zapisujes teraz?
->
-> skusal som Ako MBR tak aj do particii... A nic ..

co nic? nedal sa zapnut pocitac?

 2B|!2B, that's a question!