[linux] LILO a EZ-DRIVE

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Prosinec 18 10:50:57 CET 2002

On Wed, Dec 18, 2002 at 10:39:00AM +0100, Peter Fodrek wrote:

> do MBR nezapise lilo, ale disk je nasteveny na AUTODETEKCIU

Kam sa zapisuje lilo je vec /etc/lilo.conf (riadok boot=...).

> zaciatku
> zaciatku
> montovanu

> particiu
>
> Wav, asi zvladne len do 512MB(hoci sa divim, lebo maja 486 zvladla 8GB a
> toto je P5 MMX), lebo ak som dal prvu particiu 100MB tak sa lilo nacital,
> akurat mal chybne skompilovane jadro... Ale to viem vyriesit...

To je vec BIOSu a nie procesora. BTW "P5" (zatial AFAIK) neexistuje, ale
pokial mas na mysli Pentium, tak take dosky sa vyrabali priblizne vtedy
ako (nove) dosky pre 486 a teda sa kludne moze stat, ze doska pre 486 ma
novsi (alebo lepsi) BIOS ako doska pre stare Pentium.

> partition's

> skusal som Ako MBR tak aj do particii... A nic ..

Ako si skusal? Co to vypisalo?

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |