[linux] LILO a EZ-DRIVE

Peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Prosinec 18 14:47:00 CET 2002

----- Original Message -----
From: Marcel Telka <marcel na telka.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, December 18, 2002 10:50 AM
Subject: Re: [linux] LILO a EZ-DRIVE

> Kam sa zapisuje lilo je vec /etc/lilo.conf (riadok boot=...).

Zle som sa vyjadril.. pri pokuse o zapis do MBR(/dev/hda - ze anio), bud
uplne zliha, alebo ak nezliha po reboote BIOS nenajde lilo a oznami to
hlaskou "no [active] partition(s) on HDD"

Disk nemam na tvrdo nastaveny a tak ani neviem s akou kapacitou vobec je
podla BIOSU.. To som chcel povedat tymi vetami...

Zjavne debilny BIOS - vobec sa nepozera do MBR.... (aspon tak sudim)

fdisk pomohol... nastavil particiu c.1 na aktivnu
a samozrejme boot=/dev/hda1 v lilo.conf.

> Ako si skusal? Co to vypisalo?

skusal som zapisat lilo do MBR a do neaktivnych particii :)))))))), a po
boot-e som sa cudoval...

Diki
Peto