[linux] LILO a EZ-DRIVE

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Středa Prosinec 18 15:05:27 CET 2002

Detekuje ti BIOS disk ako LBA? Ja mam Pentium 100 MHz a 40 GB harddisk a
vsetko ide v pohode.
Windowsy su na zaciatku v prvych 5 GB (az az), takze neviem, ci im robi
problemy pristupovat nad
8 GB bez podpory biosu. /boot je hned za nimi.