[linux] LILO a EZ-DRIVE

Středa Prosinec 18 16:07:36 CET 2002

-> > -> > Zle som sa vyjadril.. pri pokuse o zapis do MBR(/dev/hda - ze
-> > -> > anio), bud uplne zliha, alebo ak nezliha po reboote BIOS nenajde
-> > -> > lilo a oznami to hlaskou "no [active] partition(s) on HDD"
-> > ->
-> > -> Odhadujem, ze v BIOS-e je zapnuta ochrana proti virom a ta zabrani
-> > -> zapisat cokolvek do MBR. A potom tam samozrejme zostal DOS-acky MBR.
-> >
-> > nezachyti to BIOS len vtwedy ked sa deje zapis cez BIOS? Imho ano.
-> > linux cez BIOS nezapisuje. a cita len lilo pri bootovani.
->
-> Neviem, ci to funguje len pri zapise cez BIOS. V pricipe to moze
-> podporovat chipset a ten sa obist neda. BIOS to v nom iba zapne. Nemam
-> skusenosti, vzdy som to vypol.

pokial som to ja z mailov pochopil, autor mal boot=/dev/hda1 teda zapisoval
na particiu napriek tvrdeniu ze zapisuje do MBR.

no a chipset to podporovat moze, moze to podporovat aj HDD ale plati to co
som napisal predtym - kopa ludi by to nekupovala nakolko to je typicky
priklad security by obscurity...

 99 percent of lawyers give the rest a bad name.