[linux] LILO a EZ-DRIVE

Automatizácia automation na vuz.sk
Středa Prosinec 18 17:23:07 CET 2002

>boot=/dev/hda1 znamena ze to zapisuje na /dev/hda1 a nie /dev/hda. Potom ze
>mozes hrat s MBR kolko chces a nerozbehas to.
>Vyzera to ze v MBR mas stale to co tam kedysi davno zapisal DOSacky fdisk.
>
>takze nastav boot=/dev/hda, zbehni lilo a potom skus bootovat

prave /dev/hda nefunguje aj sa podari zapisat do /dev/hda
ale nabootujem len ak je /dev/hda1 aktivna a lilo je v nej...

Ochrana v BIOS-e je vypnuta - skontrolovane 7 krat, lebo viem ako dopadol
clovek, ktory pocas prezentacie instalacie Madrake na to zabudol...

hlavne, ze to uz chodi s tou aktivnou hda1...
inak je tam ta hlaska...

A ide o single board computer Juki-710- cize ten,kto nerobi s priem. PC sa s
tym nestretne... Je tam nejaky vyrobcom (tusim ICL elecronics) modifikovany
Award....

Diki
Peto