[linux] SMP a MOZILLA

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Prosinec 18 19:44:39 CET 2002

zdar,

On Wed, 18 Dec 2002, REMENEC Juraj wrote:

> po mojom uspechu rozbehat sietovku na SMP jadre, Vas chcem informovat o
> dalsom probleme. Jedna sa o MOZILLu, ktora nechce korektne na
> dvojprocesorovej masine fungovat.

	co presne ti nefunguje? na jednej masine (2*XEON 2.2GHz) mi
funguje mozilla bez problem a na druhej (P3 500MHz) sa ani nespusti
(neviem ci je zle nainstalovana, lebo ju tam nikto nespusta; alebo to je
chybou nejakeho pokusu ktori robil yenya :).

m,

--
[ marek 'marx' grac / gerard ][    There are 10 types of people     ]