[linux] CD sessions

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Středa Prosinec 18 23:45:44 CET 2002

> ako zistim, kolko sessions je napalene na CD?
> (mam CD, ktore ma iny obsah pod win a iny pod Lin, a neviem ten win pod
> linuxom precitat)

No, ked uz je tu rec o CD sessions, tak by som sa rad spytal na jedno svoje
cd.

Palil som ho vo WinOnCD (je to CD s velkou zalohou dokumentou a bordelu, co
som robil, ked som prechadzal z win na lin.)
Neskor som dopaloval particiu v linuxe. (Myslim, ze to bolo cez KOnCD)

To co som napalil v linuxe sa mi na tom CD nezobrazuje vobec a to co som palil
cez WinOn ma dosahane nazvy (vsetko je v 8.3 formate, presne tak ako keby ste
si pozerali dlhe nazvy z win v dose)

Ja by som potreboval hlavne nejako normalne spojazdnit tu (povodnu) session z
windowzov. Ale tiez by ma potesilo, keby som sa dostal aj k tomu linuxackemu
(co vobec nevidim).

Da sa nejako urobit image urcitej particie? (konkretne tej WinOnCD)

jza

P.S.:
Asi by pomohli aj taketo info:
Pocet sessions na CD: 2
Session 1:  ISO + joilet extensions (klasicke co palia wokna)
Session 2: (vobec si niesom isty) UNIX Rock Ridge

Ono je to asi pekna blbost robit multisession CD a palit tam rozlicne fs...
No, vtedy ma to nenapadlo.