[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Prosinec 21 15:34:28 CET 2002

Ahoj,

> (V duchu som si dakoval za to, ze som si ponechal aj w98se).
> Dalsia vec, ktora ma zarazila - vsetko je take pomale.
> -Start samotneho systemu.
> -Start programov ( X ).
> -Cele graficke prostredie sa nejako vlecie...

skus vytunovat disky cez hdparm, zvykne to dost pomahat. Hlavne zapnut
DMA :).

> Celkovo som mal dojem, pracujem s nejakou zabudnutou alfaverziou nejakeho
> programu, ktory urobili dvaja zahradkari za pomoci dokumentacie "Robot Karel"
>
> Textove editory - ci uz KWord, AbiWord, alebo OpenOffice.org writer (ten je z
> nich ajtak najlepsi) ma nedokazal udpokojit tvarom pismeniek. To iste aj
> webove prehliadace. (Konqueror, Opera, Mozilla) Vsade vidim len skarede
> kostrbate pismenka. A diakritika a import/export proprietarnych formatov -
> hroza. OpenOffice.org este import/export v pohode zvladne, ale ta
> diakritika...

1.) nainstaluj si slovensky openoffice.org (oo-cs.sf.net)
2.) nainstaluj si distribuciu, ktora nema rozhasene fonty :).

> (A s laskou som spominal na M$-Word a jeho krasne vyhladene pismenka...)

si ho nainstaluj, ked si si ho kupil :).

> Mountovanie CD a diskiet.
> Ma to logiku, ale pre priemernu sekretarku je to nepochopitelna blbost, ktora
> zdrzuje...

takze si si nainstaloval distribuciu pre power-usera a nie desktopovu
distribuciu ako napriklad Xandros...

> Alebo schranka:
> Stale nechapem ako debilne vlastne pracuje schranka v linuxe.
> Mam pocit, ze skoro kazdy program ma vlastnu schranku a sposob prace s nou a
> serie na vsetko ostatne.

nainstaluj si distribuciu, ktora to nema pokazene (napriklad urcite nie
Mandrake :).

> -mnozstvo ludi ochotnych pomoct --> to ste vy vsetci :-) dakujem!
:-).

 J.