[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Sobota Prosinec 21 17:17:32 CET 2002

-> > Dalsia vec, ktora ma zarazila - vsetko je take pomale.

-> skus vytunovat disky cez hdparm, zvykne to dost pomahat. Hlavne zapnut
-> DMA :).

ak ma spravny ovladac na svoj motherboard tak to netreba. A ak nie, treba ho
zaviest a potom to tiez nebude treba (oboje samozrejme len vo vacsine
pripadov. Ale zas imho drvivej)

-> > Mountovanie CD a diskiet.
-> > Ma to logiku, ale pre priemernu sekretarku je to nepochopitelna blbost,
-> > ktora zdrzuje...
->
-> takze si si nainstaloval distribuciu pre power-usera a nie desktopovu
-> distribuciu ako napriklad Xandros...

...typicky priklad ked niekto porovnava neporovnatelne

 The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95