[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Neděle Prosinec 22 01:13:06 CET 2002

> nastav si mountovanie cdrom na /e a mas o 16 pismeniek menej...
> nastav si automount (supermount podla P.Surdu blbne) a staci pracovat s /e/
> co je presne rovnako pismeniek ako e:\
myslim ze nechcem robit veci, ktore niesu standard...
ked ku mne pride niekto cudzi (a znaly linuxu) tak sa asi prekvapi...
Automount som kedysi pouzival, ale je v tom podla mna bordel. Hlavne pri
disketach (ano,ano, aj teke veci sa este niekde pouzivaju...)

> definuj pojem schranka a mozeme sa o tom bavit. Ak hovoris o mailboxe, ja
> by som naopak povedal ze kopa programov v linuxe vie pracovat s postovou
> schrankou tak aby si navzajom nesposobovali problemy co je vo windows
> problem ktory vyriesis velmi tazko...
nemyslim mailbox, ale schranka ako je myslena v slovenskych woknach - cize
clipboard...
Mi vadi, ze nemozem robit take veci, akoze si nieco oznacim v mozile (dam
kopirovat) a vlozim niekam do paze na prvu konzolu do emacsu (past).

S tym mailboxom mas pravdu. V linuxe (v unixovych mboxoch) je v tom jasna a
jednoducha logika, kdezdo v oknach je nejasny a zlozity neporiadok.

> Zo skusenosti viem ze mnohym ludom "vadia" totalne <>oviny a len preto ze
> na ne su zvyknuti z windowsov... poziadavka "chcem linux ale aby bol ako
> windows" je z principu nezmyselna.
Nemyslim si. Ide o to v com chces aby bol linux podobny woknam.
Niekto chce dizajn (myslim, ze nieje ziaden velky problem)
Niekto chce ovladanie a klavesove skratky ako vo win (dalo by sa po nejakych
nastavovackach..)
atd. ...