[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Neděle Prosinec 22 03:50:00 CET 2002

On Sun, Dec 22, 2002 at 01:24:23AM +0100, Johanka Z Arku wrote:
> Nemyslim
No, sledujem vyvoj a aj som trochu kodu napisal, tak to povazujem za
prinajmejsom mozne :-)

> Hej... A ked medzi tym oznacim nieco ine, tak sa mozem...
Ako som uz uviedol, v KDE je taky program, vola sa "klipper" (nie ako som
mylne uviedol klipboard), bezi v taskbare a ma historiu. Ked medzitym oznacis
nieco ine, tak kliknes na ikonu klipper-u a zvolis predchadzajuci, a zmeni ti
obsah schranky.

> A ked potrebujem pastnu do konzoly?
Ked myslis mimo ixov, tak to istotne tak priamo nejde, myslim ze existuje
nejaky commandline program na manipulaciu so schrankou, a potom tu mas
samozrejme screen ktory je na textovy mod idealna vec. Ked myslis program
"konsole" alebo jeho suputnikov gnome-terminal, eterm, xterm, wterm, rxvt,
..., tak to furt so strednym tlacitkom funguje.

> A ked nieco skopirujem, ukoncim program z ktoreho som to skopiroval tak to uz
> nejde...
????

> A klipboard v KDE je tiesz nejaka divna vec..
?????

> Preco nieje nieco funkcne, spolahlive a univerzalne? (Aj v KDE, aj v GNOME, aj
> v blackbox, aj v enligthment...)
Neviem ako to funguje v inych, pouzivam KDE.

> S clipboardom som vo win nemal nikdy problemy.
Som totiz zvyknuty, ze text staci oznacit a je v schranke a nemusim davat
"copy" a rovnako sa divim, ze stredne tlacitko nepastuje. Podla mna je to
omnoho rychlejsie.

S pozdravom,

       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".