[linux] Midi na SB128PCIV2 cez /dev/sequencer? Zmena SHEDULINGU programu?

Peter Kuťák kutak na stonline.sk
Neděle Prosinec 22 20:50:46 CET 2002

Ahojte,

      chcem sa opytat,

1.    ci sa da rozchodit hardverove Midi na SB128?
       Podla dokumentacie (FreeOSS, OSS, alsa) sa to neda.
2.    ci sa da rozchodit SoftOSS2 ovladac s touto zvukovkou?
      (s mojou predoslou Opti931 to islo, a teraz mi to nejde ani FreeOSS ani alsa)
3.    ci sa da menit SCHEDULING niakym prikazom pouzitelnym v skripte
      alebo spustat program s niakimi parametrami, alebo nieco na sposob prikazu nice?
     V sucasnosti pustam midi subory pomocou programu kmidi, a aby nebola
      hudba rusena menim programu SCHEDULING na SHARED_FIFO pomocou spravcu procesov z KDE,
      lebo ked chcem pocuvat hudbu, tak chcem pocuvat hudbu a nie chrcanie.
      Skladby su potom prehravane takmer bez rusenia, napr pri kompilovani programu alebo prace s diskom,
      jedine posuvanie obrazu(rolovanie, posun po virtualnej ploche) sposobuje rusenie.
      Alebo ak by niekto vedel ako tu zmenu naprogramovat upravyl by som si aj zdrojaky.
     (nie je to moc idealne, lebo zlozitejsie skladby niekedy zozeru aj 50%
      vykonu, ale to by az tak velmi nevadilo, keby to islo aspon cez to /dev/sequencer)
4.   ak vie niekto o niakej internetovej adrese k niakim aj amaterskym skladbam vo formate MIDI, MOD
      budem rad ak sa o nu so mnou podeli.

Za odpovede vopred dakujem a prajem pozehnane vianocne sviatky

                                                                                                Peter Kutak

P.S.: ak by niekto mal nieco do toho skriptu, tak by ma potesil ukazkovy (kratucky) vypis takeho skriptu, lebo to skriptovanie mi stale akosi nejde( uz so cital aj dokumentaciu a furt neviem urobyt funkcny a uzitocny skript, upravy mi ako tak idu ;).