[linux] Pripojenie LAN do internetu

Vladimir Szucs szucs na vunar.sk
Pondělí Prosinec 23 08:56:42 CET 2002

Dobry den,
prosim o radu

Rad by som pripojil siet LAN skladajucu sa z WIN 98 stanic prostrednictvom
LINUX RED HAT 8.0 servera (plna instalacia)

V prílohe prikladam script, ktory som napisal.
Tento script som urobil spustatelnym, priradil som mu prava x pre vlastnika.
Naslene na to som nan naklikol.

Stanica WIN 98 sa vsak na internet nevedal dostat,ani po zadani prikazu ping
internetova adresa.

Prikaz ping zo stnaice WIN 98 na LINUX server funguej bez problemov, cize
LAN siet funguje a aj nastavenie WIN 98 stanie by takmalo byt v poriadku.

Prosim o radu, co vsetko  treba spustit a nastavit okrem scriptu, resp. kde
je v scripte chyba, kedze mi to to nefunguje.

S pozdravom

Mgr. Vladimir Szucs
VUNAR, a.s.
T.G. Masaryka  1