[linux] tabbled browsing v mozille

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Neděle Prosinec 22 21:25:10 CET 2002

> Pocuj, ked uz stahujes, skusal(a) si Operu?
> Ja viem, su tam tie bannery, ale aj tak je Opera
> paradny browser. A ma 3.5MB. A je rychla jaqslak.

Migrujem z opery na mozillu.. :-)
Opera je naozaj ovela rychlejsia, ale ma nejake doshane fonty, diakritiku,
javu, javascripty.... A nepekne zobrazuje ked pozeram nejake debilne posahane
MSIE like stranky...
Ja skusam, ci mi nebude mozilla lepsia. Ak si ma neziska do dvoch tyzdnov
vraciam sa k Opere. S tou som mal (relativne) dobre skusenosti.
Nevysla medzicasom nejaka nova pekna verzia opery??

Mozilla je fuckt strasne pomala