[linux] tabbled browsing v mozille

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Prosinec 24 02:13:12 CET 2002

> Ja skusam, ci mi nebude mozilla lepsia. Ak si ma neziska do dvoch tyzdnov
> vraciam sa k Opere. S tou som mal (relativne) dobre skusenosti.
> Nevysla medzicasom nejaka nova pekna verzia opery??
>
> Mozilla je fuckt strasne pomala

Skus Phoenix (najdes na stranke Mozilly). Je to male, rychle...
Odporucam stiahnut Pinball theme a Tabbed Browsing extension.
Phoenix je zatial vo verzii 0.5, ale uz od verzie 0.1 nepouzivam nic
ine.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.