[linux] kam uklada postu fetchmail

warcraft-metal warcraft na host.sk
Úterý Prosinec 24 09:50:08 CET 2002

Zdar

mam mailovu domenu napr. mojadomena1.sk
- meno=uziv1 heslo=nejake_heslo pre pristup k tejto schranke

Nastavim si .fetchmailrc - napr. cez fetchmailconf. A chcem si vsetku postu z tej mailovej domeny stiahnut na linuxovsky komp. Tak si pustim fetchmail (ako root)- lenze ked v linuxe nemam toho uzivatela "uziv1" (tak postfix vygeneruje hned spravu vsetkym odosielatelom tych mailov co prisli a na linuxovsky komp neulozi nic.

Az ked som si vytvoril v linuxe uzivatela "uziv1" - tak tam ulozi vsetky maily.

Ja potrebujem este tie maily rozdelit uzivatelom na linuxe do mailovych schranok. Da sa to aj tak ze to bude v tej schranke uzivatela uziv1 a z nej sa to cez procmail rozdistribuuje? alebo to musi byt v schranke roota? resp. ako nastavit fetchmail aby tu postu daval root-ovi a nie tomu uziv1??

Ma aj root svoju schranku vo /var/spool/mail ?

warcraft