[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Prosinec 24 14:59:05 CET 2002

> No, sledujem vyvoj a aj som trochu kodu napisal, tak
> to povazujem za
> prinajmejsom mozne :-)

podla mna neni to pomale X, ale kde a gnome. zlaty
enlightenment ;) neviete, kedy bude 0.17 ? uz sa na nu
tesim....

> univerzalne? (Aj v KDE, aj v GNOME, aj
> Neviem ako to funguje v inych, pouzivam KDE.

co konkretne nejde ? ja mam asi zazracny mdk9 :) ale
sam si ho konfigurujem, rucne cez SQLy mcedit ;)

inac linuxu pomoze aj grafika s dobrymi drivermi. rage
128 pro si napriklad od mdk8.2 po mdk9 dobre zlepsila
ovladace, ale na gf4mx to nema ;) aj ked nvidia mala
niektore ovladace, ktore by som nazvali antilinux
drivers ;) nejake 31.xy ci kolko to boli...

celeron466 na 525 a 384 mb ram, swapak by som mohol rovno
zrusit, pri starte najviac casu stravim pri starte
devfs demona ;[

enlightenment nabehne za cca 2-3 sekundy narozdiel od
kde, akurat ma strasne pomaly vyvoj

jard