[linux] Midi na SB128PCIV2 cez /dev/sequencer? Zmena SHEDULINGU programu?

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Prosinec 24 15:10:01 CET 2002

> 1.    ci sa da rozchodit hardverove Midi na SB128?
>        Podla dokumentacie (FreeOSS, OSS, alsa) sa to
> neda.

HW midi na sb182 ? ale to neexistuje ! vsetko je v
skutocnosti robene windowsackymi ovladacmi, midi sa
emuluje. podobne awe32 podporovala v skutocnosti iba
16 kanalov hw a 16 bolo sw a podobne u awe 64 to bolo
32/32. live! ma 256 hw a zbytok do 1024 je sw.
creative labs tak troxa ofajcievaju ludi ;)

> 2.    ci sa da rozchodit SoftOSS2 ovladac s touto
> zvukovkou?
>       (s mojou predoslou Opti931 to islo, a teraz mi
> to nejde ani FreeOSS ani alsa)

ja beham cez oss aj cez alsu a ide mi. ziadny problem.

> [...]
>       hudba rusena menim programu SCHEDULING na
> SHARED_FIFO pomocou spravcu procesov z KDE,
>       lebo ked chcem pocuvat hudbu, tak chcem
> pocuvat hudbu a nie chrcanie.
>       Skladby su potom prehravane takmer bez
> rusenia, napr pri kompilovani programu alebo prace s
> diskom,
>       jedine posuvanie obrazu(rolovanie, posun po
> virtualnej ploche) sposobuje rusenie.
>       Alebo ak by niekto vedel ako tu zmenu
> naprogramovat upravyl by som si aj zdrojaky.
>      (nie je to moc idealne, lebo zlozitejsie
> skladby niekedy zozeru aj 50%
>       vykonu, ale to by az tak velmi nevadilo, keby

50% => nejak vela nie ?
nejde to cez artsd alebo esd ? neda sa dat vystup
priamo na /dev/audio alebo /dev/dsp ?
a co takto timidity ci ako sa to pise ?

jard