[linux] tabbled browsing v mozille

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Úterý Prosinec 24 17:26:53 CET 2002

Dňa Ne, 2002-12-22 at 21:25, Johanka Z Arku napísal:

> Migrujem z opery na mozillu.. :-)
> Opera je naozaj ovela rychlejsia, ale ma nejake doshane fonty, diakritiku,
> javu, javascripty.... A nepekne zobrazuje ked pozeram nejake debilne posahane
> MSIE like stranky...
Ja Operu(+wwwofle) pouzivam stale a som spokojny. Rychlostou sa na nu
nic nehrabe... Vsetko je OK. Okrem fontov (nastavil som si svoje
oblubene ttf) som nic nemusel nastavovat. Existuje aj slovenska
lokalizacia (http://web.telecom.cz/j353840/opera). Diakritika je ok.
(Mandrake 9.0)
> Ja skusam, ci mi nebude mozilla lepsia. Ak si ma neziska do dvoch tyzdnov
> vraciam sa k Opere. S tou som mal (relativne) dobre skusenosti.
> Nevysla medzicasom nejaka nova pekna verzia opery??
Pokial viem, tak posledna ma verziu cislo 6.1.

Zd.