[linux] MDK 9.0 a lokalizacia OpenOffice

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Středa Prosinec 25 22:48:22 CET 2002

Zdravim vsetkych,

  urobil som si upgrade na MDK 9 a bol som milo prekvapeny, ze uz
obsahuje OpenOffice 1.0.1. Instalacne CD obsahuju aj nejake lokalizacne
baliky (konkretne ma zaujima cestina). Instalacia z rpm sa presla v
poriadku, bohuzial neviem ako ho donutim aby ooffice zacal rozpravat po
cesky :-(.

Skusal som nastavit LC_ALL a LANG na cs, stale to vsak ide iba po
anglicky, jedinou vynimkou je spadmin, ten ide po cesky.
Rovnako som dopadol aj s nemcinou, kde som ocakaval komletny preklad
vratane helpu :-(.

Viete ma prosim nasmerovat spravnym smerom ?

	dakujem za odpoved

	    vlk

--
Vladimir Kralik