[linux] MDK 9.0 a lokalizacia OpenOffice

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Sobota Prosinec 28 09:00:58 CET 2002

On Wed, Dec 25, 2002 at 11:16:09PM +0100, Juraj Bednar wrote:

> nastav si ceske locale.

To som urobil ( aspon si to myslim ), a nepomohlo :-(
$export LC_ALL=cs
$export LANG=cs
$locale
LANG=cs
LC_CTYPE="cs"
LC_NUMERIC="cs"
LC_TIME="cs"
LC_COLLATE="cs"
LC_MONETARY="cs"
LC_MESSAGES="cs"
LC_PAPER="cs"
LC_NAME="cs"
LC_ADDRESS="cs"
LC_TELEPHONE="cs"
LC_MEASUREMENT="cs"
LC_IDENTIFICATION="cs"
LC_ALL=cs

> spravny smer je http://oo-sk.sf.net/, tu stranku som tam nahodil
Velka vdaka, len mi chvilu potrva kym to stiahnem (dial-up :-().

> prelozene nie su, ale je tam kopec tweakov pre slovencinu, takze aj ak
> vies po anglicky, tak ti odporucam pouzivat tento build (vyriesene je
Nejde o mna, ale o manzelku ( ja aj tak pouzivam vim :-), takze to nutne
musi mat prelozene menu (sloveske, pripadne ceske).

      este raz dakujem vsetkym co na to pracovali.

	    vlk

--
Vladimir Kralik
vlk na stonline.sk