[linux] BOOT DISK

Tomas Zatko woody na host.sk
Neděle Prosinec 29 20:11:35 CET 2002

> skusit naformatovat tu disketu tak, aby sa na nu vliezol obsah tej 3.5''
> diskety (ak si dobre pamatam z cias velmi minulych, tak sa dalo
> dosiahnut kapacity 1.4MB, mozno sa mylim), pripadne skusit (ak chces

co ja si pamatam, tak tieto diskety sa dali normalne formatovat na 1.2
(normalne myslim tak, ze to aj na diskete bolo napisane)
A ked si vezmem ze som za cias DOSu formatoval 3.5" HD diskety (1.44MB) bezne
na kapacitu 1.6MB.... Ale myslim ze sa dalo aj viac.
Tak tu disketu skus nejako nestandardne naformatovat.

Ale zas to neprehanaj, lebo jeden tipek (to bolo asi v 1990:-) formatoval na
Didaktiku Kompakt 3.5" DD disketu (normalne 720KB) na 840KB (alebo tak nejak)
no a zvysoval kapacitu, zvysoval a odpalil si mechaniku...
To bolo prvy krat, co som videl dymiet pocitac. (bohuzial nie posledny...)

caf.