[linux] Otravne e-maily - trochu OT

Martin Kavec kavec na messi.uku.fi
Pátek Únor 1 10:03:59 CET 2002

On Fri, 1 Feb 2002, Peter Mann wrote:

> TMDA ... chystam sa na to v najblizsom case
> http://software.libertine.org/tmd>

Hmm, toto vyzera celkom dobre.

V Recquirements je

An SMTP server (a.k.a. mail transport agent or MTA) for mail
reception. Currently supported MTAs include qmail, Postfix, Exim, and
Sendmail.

Povedal by som, ze toto riesi situaciu na strane servera, kdezto ja som
end user. Na stahovanie posty z smtp serveru pouzivam Kmail. Aj ked som
nasiel, ze TMDA sa da konfigurovat aj pre klienta, je TMDA stale najlepsie
riesenie?

Martin