[linux] Sendmail routing

Pátek Únor 1 14:25:58 CET 2002

-> Potrebujem posielat maily z masiny (sendmail MTA), ktrora nema zaznam v DNS a poochopitelne mi vela serverov odmieta prijat postu. Mame korektny mail server so sendmailom. Neviem ako by som to mal nastavit aby ta masina routovala spravy cez hlavny mailserver.

su dve moznosti - nastavit dotycny mail server ako "smart relay host" a
druha moznost je restricted klient - to znamena vsetka posta pojde rovno na
ten server (v prvom  pripade tam chodi len posta von). Na to druhe staci
trebars ssmtp. to prve sa nastavi v sendmail.cf prikazom

DSmail.server.sk
 I intend to live forever - so far so good.