[linux] instalacia

roman cervenak wortex na hotmail.com
Pátek Únor 1 19:51:49 CET 2002

Zdravim, som v mailng-liste novy, dufam ze m mi tu niekto helfne.. som
cerstvy linuxak a mam taky problem : uz davnejsie som zapredal dusu windowsu
(apage satanas) a potrabujem na ten stroj kde bezi nainstalovat novy
mandrake 8.1.  problem je v tom, ze ked chcem prerozdelit disk, nedovoli mi
to nechat pre win menej miesta ako nejakych 8300 mb, co je z 10gb disku az
privela, resp. 1,5 gb je na linux primalo.. asi to bude v tom, ze defrag. vo
wine mi nechal nejake subory nepresunute.. ako sa to da nejako vyriesit ??
prosim !! diki vam moc.. rouen

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com