[linux] ot: solaris, oracle...

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Únor 1 20:50:48 CET 2002

zdravim,
ze sa da niekde zohnat solaris free (teda aj som
nasiel webe sunu, ze ci si chcem stiahnut iso image,
ale cez modem sa mi moc nechce) a objednavat z ameriky
tiez nie. neda sa to zohnat niekde tu na slovensku ?
pocul som, ze aj sco je free, ale medzitym ich kupila
caldera ci co, tak ako to je ? a to sa da zohnat zase
ked ? a na zaver som pocul o nejakej obmedzenej trial
verzii oracle databaz pre developerov.
mimochodom, nevie niekto, ake je postovne z usa, keby
som odtial objednaval ?

velmi dakujem

jard