[linux] instalacia

Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Pátek Únor 1 22:22:21 CET 2002

D?a Pi 1. Február 2002 19:51 ste napísali:
> Zdravim, som v mailng-liste novy, dufam ze m mi tu niekto helfne.. som
> cerstvy linuxak a mam taky problem : uz davnejsie som zapredal dusu
> windowsu (apage satanas) a potrabujem na ten stroj kde bezi nainstalovat
> novy mandrake 8.1.  problem je v tom, ze ked chcem prerozdelit disk,
> nedovoli mi to nechat pre win menej miesta ako nejakych 8300 mb, co je z
> 10gb disku az privela, resp. 1,5 gb je na linux primalo.. asi to bude v
> tom, ze defrag. vo wine mi nechal nejake subory nepresunute.. ako sa to da
> nejako vyriesit ?? prosim !! diki vam moc.. rouen

V tej utilite vo Win je moznost pozriet sa, ako to na disku vyzera. Spustite
defragmentaciu a stlacte button Podrobnosti (alebo tak nejak). Potom sa
presunte na koniec disku, ci tam nieco je.

Nejaka verzia Nortona pod Win davala na koniec disku naschval nejake subory.
Ak tam nieco zostalo po defragmentacii, skuste defragmentovat nejakym inym
programom, ktory sa nesnazi optimalizovat.

Cim sa to pokusate prerozdelit? Nemam s tym ziadne skusenosti, vzdy som
radsej preinstaloval cele Win odznovu a pri prerozdeleni disku som vynechal
dostatok miesta na Linux.

Prijemny vikend.

--
Ing. Miroslav Cabarka