[linux] audio grab zere vela CPU

Neděle Únor 3 00:02:55 CET 2002

Dňa 02. feb 2002 o 13:37, Ernest Beinrohr napísal(a):

> Zdravim, neviete cim moze byt sposobene, ze ked ripujem z audio CD na
> disk, load vyskoci az neviem kam, a na pecedle sa neda vobec pracovat.
> Skusal som cdparanoia aj cdda2wav, ale robia to oba.

strelim iba od boku, nemoze byt problem koli tomu, ze su disk aj cdroma
na jednom kanali? neviem uplne presne, ale ripovanie audio cedecka nie
je len o prenose 1 a 0, ale je tam pomerne dost velka rezia okolo toho,
preto sa neda ani ripovat plnou rychlostou cdromky

> - audio  : 3x - 5x :stroj prestava reagovat na keyboard a mys

cdda2wav -S znizit na jednorychlostne.. ale to si uz asi skusal..

globalne riesenie by mohlo byt nasadenie O(1) schedulera a low-latency
patchu a spustat ripovanie s velmi nizkou prioritou, ale to je trosku
kanon na vrabce, ak navyse chces nahodou pouzivat jadra z distribucie..

p.s.:
inak kombinacia patchov:
vm, vm-raend, schedO(1), sched-aa, lowlatency-mini, read-latency2,
ide 20020119, spinlock-cacheline je priam pekelna :)

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk