[linux] courier-maildrop vs Maildir

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Neděle Únor 3 13:02:47 CET 2002

Caute,

mam takyto problem: na stroji s debianom mi bezi postfix nastaveny tak,
aby dorucoval lokalne maily do maildirov. Pre kazdeho uzivatela to je
adersar /home/user/Maildir/. V pripade, ze do systemu zavediem noveho
uzivatela a poslem mu mail, automaticky mu postfixovy lokalny
dorucovatel vytvori maildirovu adresarovu strukturu

/home/user/Maildir/new/
/home/user/Maildir/cur/
/home/user/Maildir/tmp/

Teraz vznikla poziadavka filtrovat maily, tak som nahodil
courier-maildrop a povedal postfixu, aby ho pouzival namiesto lokalneho
dorucovaca. V pripade, ze pride uzivatelovi mail a ten uz ma adresar
Maildir vytvoreny, tak pekne postu doruci, ale pre novovytvorenych
uzivatelov, ktory este maildriovu adresarovu strukturu nemaju, miesto
adresaa vytvari subor /home/user/Maildir.

Preco? Co robim zle? Da sa nejak courier-maildrop-u povedat, aby
vytvaral adresar namiesto suboru?

Na nete som nasiel, ze je potrebne prekompilovat maildrop a prepisat mu
#define DEFAULT_DEF na hodnotu "./Maildir", ale toto riesenie sa mi
nepaci. Neda sa to cez nejake globalne nastavenie?

Oskar