[linux] OT: 1% DzPFO pre SKLUG ???

carcass carcass na gmx.net
Neděle Únor 3 14:15:38 CET 2002

Tibor Pittich(Tibor.Pittich na phuture.sk)@Sun, Feb 03, 2002 at 01:48:15PM +0100:
> Dòa 03. feb 2002 o 13:12, carcass napísal(a):

> bohuzial nie.. jedno percento sa da poukazat iba nadaciam, SkLUG je
> obcianske zdruzenie..

neviem, www.rozhodni.sk hovori o niecom inom - v zozname organizacii su
aj obcianske zdruzenia, rozne kluby atd...
v paragrafe 48 zakona o DzP upraveneho 4. dec. 2001 sa pise:

(3) Podiel zaplatenej dane mozno poskytnút prijímatelovi, ktorym je

     a) obcianske zdruzenie,
     b) nadácia,
     c) neinvesticny fond,
     d) nezisková organizácia poskytujúca vseobecne prospesné sluzby,
     e) úcelové zariadenie cirkvi a nábozenskej spolocnosti,
     f) organizácia s medzinárodnym prvkom,
     g) Slovensky Cerveny kríz.

(4) Podiel zaplatenej dane mozno poskytnút prijímatelovi, ak predmetom jeho cinnosti sú

     a) rozvoj a ochrana duchovnych hodnôt,
     b) ochrana ludskych práv,
     c) ochrana a tvorba zivotného prostredia,
     d) ochrana a podpora zdravia a vzdelávania,
     e) podpora sportu detí, mládeze a obcanov zdravotne postihnutych,
     f) poskytovanie sociálnej pomoci,
     g) zachovanie prírodnych a kultúrnych hodnôt.

nesom ziaden pravnik (zaplatpanboh), ale sklug by mohol splnat 4 d)
 - ta podpora vzdelavania, ne ?

--

			carcass