[linux] OT: 1% DzPFO pre SKLUG ???

Neděle Únor 3 14:24:23 CET 2002

Dňa 03. feb 2002 o 14:15, carcass napísal(a):

> neviem, www.rozhodni.sk hovori o niecom inom - v zozname organizacii su
> aj obcianske zdruzenia, rozne kluby atd...
> v paragrafe 48 zakona o DzP upraveneho 4. dec. 2001 sa pise:
> (3) Podiel zaplatenej dane mozno poskytnút prijímatelovi, ktorym je
>      a) obcianske zdruzenie,
[snip]

oooops.. to je zaujimava informacia.. ja som mal info len
sprostredkovanie, zistoval to niekto iny, ale toto potom meni situaciu
celu..

skusim zistit co presne treba k tomu, aby sa dalo taketo opravnenie
ziskat a kde a ako sa to da vybavit. pripadne ak ma niekto blizko k
takymto informacia a je akosi "pri prameni" bolo by fajn sa ozvat, aby
sa kroky mohli skoordinovat. situacia sa trosku komplikuje tym, ze
statutar je dlhodobo v zahranici, ale ako neriesitelna prekazka to nie
je (toto by malo vyriesit valne zhromazdenie, ktore musi byt tento rok,
pretoze terajsia spravna rada podla stanov konci..)

vdaka za upozornenie a upresnenie mylneho nazoru celej "spravnej rady"..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk