[linux] ot: solaris, oracle...

Michal Kapalka kapalka na mfn.sk
Neděle Únor 3 15:00:56 CET 2002

Cavte : ohladom cla nemusi sa nic platit ak si firma zo zahranicia splni
svoju povinnost a to ze na balik nalepi zelenu znamku ktora je jako
doklad toho ze je to zadara ... ( viem to lebo uz aj  ja som sa par krat
hadal na colnici a jeden balik isiel naspat)

My sme solaris dostali ako dar no musim sa priznat ze som ho mal
nainstalovany len 2 krat  raz doma a raz v robote .

Chcel som ho dat na intranet server ale tam mi po boote na radicoch hned
zamrzol a tak so tam dal RH 7.1 a zatial som s nim nemal problemy:)

A dovolim si tvrdit ze na vsetkych nasich intranetových serverech ostane
Linux :))

Na tomto ftp by mal byt soláris 8 IA / SPARC :

ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/solaris

Solaris 8 for Intel x86 platform:

Solaris 8 10/00 Installation CD : sol-8-10_00-install-fcs-bin-ia-ml.zip
Solaris 8 10/00 Software 1 of 2 CD : sol-8-10_00-fcs-bin-ia-v1.zip
Solaris 8 10/00 Software 2 of 2 CD : sol-8-10_00-fcs-bin-ia-v2.zip
Solaris 8 10/00 Documentation CD, European :
sol-8-10_00-fcs-doc-euro.zip

Please register and fill out the survey at
http://www.sun.com/software/solaris/binaries/

---
S pozdravom Michal Kapalka spravca siete MFN, tel. : 421/ 043 / 4 203
577( 562)