[linux] Samba a uzivatelia

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Neděle Únor 3 19:18:59 CET 2002

Ahojte !

Riesim jeden maly problem so Sambou. A nie som zrovna rodeny anglican, a tak
by som potreboval pomoct.

Otazka c.1:
Je mozne pre kazdy zdielany prostriedok nastavit skupinu pouzivatelov
zvlast, alebo sa tato nastavuje iba pre vsetky zdielane prostriedky naraz ?
A za druhe:
Do tychto skupin chcem dat aj niektorych uzivatelov ktory maju konto na
Linux stroji so Sambou, ale aj takych, ktory na nom konto nemaju, ale chcem
im spristupnit nieco zo zdielanych veci, ale tak aby som ich zaradil do
prislusnej skupiny podla pristupovych prav.
Ako co najjednoduchsie na to. Luskal som uz aj manualove stranky, ale velmi
nie som mudrejsi, nakolko nechcem volny pristup na zdielane prostriedky
formou guest uzivatela.

Rony pupala na sse-za.sk