[linux] OT: 1% DzPFO pre SKLUG ???

Marcel Telka marcel na telka.sk
Neděle Únor 3 23:05:34 CET 2002

Napísané dňa 03.02.2002 16:34:17 +0100, (autor: Ondrej Jombik):
> 	No a teraz smutna sprava. Vyssieuvedene podmienky bolo nutne
> splnit
> asi do konca januara. Nie som si isty, kazdopadne toto je nutne zistit

Podla mojich info je (bolo) to tiez do 31.1.2002. Do 15.2.2002 bude
zverejneny uplny zoznam organizacii, ktore sa o toto 1 % mozu uchadzat.
Takze asi smola.

> ASAP
> (pokusim sa a dam vediet). Od toho sa odvija akakolvek dalsia aktivita.
>
> 	Predpokladajme, ze je nato este cas. Co je potrebne dalej urobit?
> principe dve veci. A sice splnit vsetky zákonom stanovene nálezitosti a
> informovat, apelovat a ziskavat darcov. Na to je cas do konca aprila,
> kedy
> je hranicny termin registrácie darcov.
>
> 	Treba si hlavne uvedomit, ze tato zalezitost nie je zlata bana. To
> co musi urobit darca je tiez pomerne zlozite. Vyplnuje sa tam take
> objemne

To objemne tlacivo ma myslim len jednu stranu, takze to nie je az take
hrozne :-).

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |