[linux] WGET

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Pondělí Únor 4 07:43:22 CET 2002

Sunday, February 03, 2002, 11:06:26 PM, you wrote:

MT> Nemas nahodou na disku aj starsi wget?
diky. mas pravdu. zakladna chyba :)))
no neva, aspon som si zatial precvicil HTTP a FTP protokol, lebo
som sa pokusal naprogramovat primitivny downloader v Perli ktory
by dokazal downloadovat v urcitom limite. no a podarilo sa (aj ked
zatial len HTTP :)

btw: nevie niekto z coho pozostava parameter PORT v protokoli FTP?
je tam 6 cisiel, z coho prve 4 su IP
napr PORT 192,168,0,2,7,199
ale neviem skutocne co znamenaju tie posledne dve :(
ked otvorim socket na porte 20 a ocakavam po vyslani
na socket port 21 prikazu LIST nejake data, je to bez odozvy :(

:
:.: fordinal na slovanet.sk